الاثنين، 23 مارس 2015

البوم أصالة 90 دقيقة حياة 2015, تحميل البوم اصالة نصرى الجديد 90 دقيقه حياة

البوم أصالة 90 دقيقة حياة 2015, تحميل البوم اصالة نصرى الجديد 90 دقيقه حياة
البوم أصالة 90 دقيقة حياة 2015, تحميل البوم اصالة نصرى الجديد 90 دقيقه حياة
البوم اصالة نصرى 60 دقيقة حياة 2015 CD Q 320 Kbps تحميل مباشر ,تحميل البوم أصالة 90 دقيقة حياة 2015,تنزيل البوم أصالة 90 دقيقة حياة ,كلمات البوم أصالة 90 دقيقة حياة ,كول تون البوم أصالة 90 دقيقة حياة ,استماع البوم أصالة 90 دقيقة حياة ,تحميل اغانى البوم أصالة 90 دقيقة حياة ,البوم أصالة الجديد 90 دقيقة حياة , تحميل البوم اصالة نصرى الجديد 90 دقيقه حياة,البوم أصالة الجديد 90 دقيقة حياة,تحميل البوم اصالة نصرى الجديد 90 دقيقه حياة.

قررت المطربة أصالة نصرى طرح ألبومها الجديد "90 دقيقة حياة"، امس الاثنين 23 مارس، فى جميع الأسواق المصرية، ويضم الألبوم قائمة بـ 10 أغانى "أغنية سؤال بسيط"، و"أغنية ملهمته الوحيدة"، و"أغنية عايشة على اللى فات"، و"أغنية على إيه"، و"أغنية مواقف مؤلمة"، و"أغنية الورد البلدى"، و"أغنية بعدك عنى"، و"أغنية منازل".

قائمة الاغانى فى البوم اصالة نصرى 90 دقيقه حياة - TrackList

  1. اغنية 60 دقيقة حياة - 60 Dekeka Hayah
  2. اغنية الورد البلدى  - El Ward El Balady
  3. اغنية بعدك عنى - Boadak Any
  4. اغنية خانات الذكريات - Khanat El Zekrayat
  5. اغنية سؤال بسيط - Soaal Baset
  6. اغنية عايشه على اللى فات - Aysha Ala Elly Fat
  7. اغنية على اية - Alaa Eh
  8. اغنية ملهمته الوحيده - Molhemato Elwaheda
  9. اغنية منازل - Manazel
  10. اغنية مواقف مؤلمه - Mowakef Moulema

كلمات اغنية 60 دقيقة حياة - 60 Dekeka Hayah

ممكن تخلينى فى حضنك محتاجه اني اسمع صوت قلبك نبضه بيحييني نبضة بيحيينى
اصل انا لما بكون متشافه بتوتر اصل انا خوافه فى حضنك احمينى في حضنك احميني
والساعه اللى بعيشها في قربك 60 دقيقة حياة والوقت الضايع طول بعدك من عمري انا مش حسباه
فى ناس يوميا بقابلها مضطره اني اضحك واجاملها وفي اول فرصه اسرق نفسي واخد نفسي اما اقابلك
قدامك انا ببقى خجوله صعب انى اعبر بسهوله بوصف جوايا بوصف جوايا
فى حجات بينقص معناها لو بالشفايف قولناها احساسها كفايه احساسها كفاية
والساعة اللي بعيشها في قربك 60 دقيقة حياة والوقت الضايع طول بعدك من عمرى انا مش حسباة
في ناس يوميا بقابلها مضطرة انى اضحك واجاملها وفى اول فرصة اسرق نفسى واخد نفسى اما اقابلك
ممكن تخليني في حضنك محتاجة ان اسمع صوت قلبك نبضه بيحييني نبضة بيحيينى

كلمات اغنية الورد البلدى  - El Ward El Balady

لما يهل الورد البلدى كل الورد يخاف بالعربى اللى مشافش العربى يبقى لا عاش ولا شاف
ابن بلادى يا مالك قلبى يا محلى الايام وشهامتك تتكلم عنك مش محتاجه كلام
الله غيرتك عليا حياة احساس جميل عايشاه من غير حبيبى انا هلقى الامان وياه
طيب لما يهل الورد البلدى كل الورد يخاف بالعربى اللى مشافش العربى يبقى لا عاش ولا شاف
خوفك طول الوقت عليا بيطمني كتير ونهيك عن طبع الحنيه بفرح لما تغير
الاصل الطيب يا حبيبى باين من العنوان حقك طبعا تدخل قلبى من غير استأذان
الله غيرتك عليا حياة احساس جميل عايشاه من غير حبيبى انا هلقى الامان وياه
لما يهل الورد البلدى كل الورد يخاف بالعربى اللى مشافش العربى يبقى لا عاش ولا شاف

كلمات اغنية بعدك عنى - Boadak Any

بعدك عنى شغلنى كسرنى قتلنى بعدك عنى بيسحب روحى منى
انت ملكنى فتنى اسرنى ولسه بتزعل منى واخد قلبى وعمري وحبي وبالايام تهجرنى
حاسس بيا واحشنى تعالى شويه حاسس بيا مشاعرى هى هى
حاسس بيا واحشني تعالي شوية حاسس بيا مشاعري هي هي
انت ملكني فتني اسرني ولسة بتزعل مني واخد قلبي وعمرى وحبى وبالايام تهجرني

كلمات اغنية خانات الذكريات - Khanat El Zekrayat

يلا عادى مش حكايه يعني مش طالبه غرامك مش هتفرق شئ معايا حتي مش هتسيب علامه
اما اعراض انسحابك من حياتى مش هضيع مش هلومك مش هعيش جوة شخصيه الضحية
يلا عادى يلا عادى
يلا عادى هيه جت على جرح يعنى مالجراح بالكوم فقلبى عادى يعني
بس كان في شبر فاضي حط جرحك فيه وزود اسم جوة الخانه ماضي وجرح فى خانه التعود
وفى خانات الذكريات حط اسمك فى المواجع تحت خانه الملحوظات اكتب ان الجرح واجع
اما فى الخانه هنرجع اكتب انه معدش نافع
انت حاجه من الحاجات اللى في حياتي كتيره لو بترتيب الخانات انت فى الخانه الاخيرة
انت جاهل بالمشاعر والكلام وياك خساره فى امتحان الغدر قادر تبقى اول وبجدارة

كلمات اغنية سؤال بسيط - Soaal Baset

نفسى اسالك سؤال بسيط مش لاقيه اى اجابه ليه
ليه بلاقي فى قربي منك كل شئ انا نفسى فيه
ليه بنادي الناس باسمك وابقى خايفه انى اخاصمك
حاسه انى بقيت بقاسمك فى الهوا اللى بعيش عليه
ليه بشوف الكل شكلك ليه بعيش دايما مشاكلك
حاسه انى نص شكلي وان نصى التاني شكلك
فيك حاجات موجوده فيا حبه حبه تزيد شويه
احنا فينا حاجات كتيره زي بعض وهي هي
كل حاجه عملتهالك حاسه انى بعيش بدالك
ورغم انى قوية ببقى في كل حاجه محتجالك

كلمات اغنية عايشه على اللى فات - Aysha Ala Elly Fat

عارفين فى بعده عنى ناقصنى ايه وايه مش لاقيه حد زيه اهتم بعده بيه
جربت الف حاجه وبعد كل حاجه الاقى نفسى برضو بحن ليه
احلف بايه من بعده عايشه على اللى فات وكل يوم انا بفتكرله كتير حاجات
واتوه واسرح ببالى واما اقعد ويا حالي اعيد كلامه مع نفسى بالساعات
عدي اللى عدي وبرضو لسه مانسيتوش بشوف ملامحه ليه انا في كل الوشوش
بسال عليه هنا وهنا ومابلقاهوش معقول خلاص نسيني معقول ما بوحشوش
احلف بايه من بعده عايشه على اللى فات وكل يوم انا بفتكرله كتير حاجات
واتوه واسرح ببالى واما اقعد ويا حالي اعيد كلامه مع نفسى بالساعات

كلمات اغنية على اية - Alaa Eh

على اية على اية تتحملى منه القسوة دي ليه قال ايه قال راجع بعد ده كله بيطلب تبقى عليه
ده كلام بقوله لنفسي لما لقيتها مشاعرها خدتها وبترجع ليه
من عمري ايام وليالي نفسي نسيتها ولا يوم بقيتها انا عمري عليه
على اية ده كلام وبقول ايام واتاريه احلام وكلام تهويش يرسي علي مفيش ولا بقدر اعيش برجعله اوام
على اية على اية تتحملى منه القسوة دي ليه قال ايه قال راجع بعد ده كله بيطلب تبقى عليه
فى حاجات فى حاجات رافضه تخليني اعتبره ده حب وفات وساعات وساعات ليه برجع وافتح باب الاحتمالات
ده كلام بقوله لنفسي لما لقيتها مشاعرها خدتها وبترجع ليه
من عمري ايام وليالي نفسي نسيتها ولا يوم بقيتها انا عمري عليه
على اية ده كلام وبقول ايام واتاريه احلام وكلام تهويش يرسي علي مفيش ولا بقدر اعيش برجعله اوام

كلمات اغنية ملهمته الوحيده - Molhemato Elwaheda

بحب احس بجد انه وانا جنبه دايما مستعد يستغنى بيا عن الدنيا باللى فيها
بحب احس بجد لو قال يوم كلمه حلوة لاي حد الكلمه ديا يبقي قاصدني بيها
بحب احس انه وانا في غيبتي عامل ليا خاطر وانه علشاني بحياتي وعمره حاضر
وماشوفوش مره قادر ان انا ابقي في يوم بعيده
واما يفتح دفاتره عشان يكتب خواطره بحب احس بس انى ملهمته الوحيده
بحب احس بجد ان مفيش قبلي ومافيش بعدي بعد وانى انا اللى رايحه واللى جايه
والارض بحالها يفرشهالى ورد وقد حب كل الناس لبعض يحب فيا او اكتر شوية
بحب احس انه وانا في غيبتي عامل ليا خاطر وانه علشاني بحياتي وعمره حاضر
وماشوفوش مره قادر ان انا ابقي في يوم بعيده
واما يفتح دفاتره عشان يكتب خواطره بحب احس بس انى ملهمته الوحيده

كلمات اغنية منازل - Manazel

ماشيه ما بين الناس بالنيه والتساهيل ياما دوقونى الناس احزان كتير وقليل
واول ما جانى العشق فرحنى وعلمنى اقول مواويل ويا دنيا نفسى ارتاح فى قلبي جراح بتهون
قلبى خدنى وراح لحدود الشام عدانى والزمن جراح بعد العشم عدانى
لو يقولي سماح راح اقيدله شمعدانى والفؤاد يرتاح فى القلب تانى واي والله
منازل من المنازل اى والله غير لما حبيبي يطول اعلى المنازل طب والله
كنت لسه بنيه يابا على الاحلام لاموني من طياب النيه قطف الالم لاموني
صادنى كل بالنيه ولو العالم لاموني جوز عينيه البنيه لو قمت تاني يا ناس والله
منازل من المنازل اى والله غير لما حبيبي يطول اعلى المنازل طب والله
ايه فى الخلايج صاير لو المسك كرهالى كرهى يعمي بصاير لبواب مسكرهالى
اسرك قلبى اساير وهواك مسكرهالي والغرام ده مصاير ونصيبي حبك اي والله
ياما رايح جايي وعيونه دي مغزلاني قال صبي الشاي يا ام العيون غزلاني
فات عنيه جوايا زي الحرير الغزلاني شوف كسفني ازاي حمر خدودي يا ناس والله
العداوه حرام  ليه تفضل لسه عادي يرضي حد تنادي وانا اسهر للسعادي
مهما قولت كلام فى غرامك لسه عادي كل ده يا سلام وانا قلبي حالف طب والله
منازل من المنازل اى والله غير لما حبيبي يطول اعلى المنازل طب والله

كلمات اغنية مواقف مؤلمه - Mowakef Moulema

مهما شفت فى عمرى ياما من مواقف مؤلمه عايشه زي ناس كتيره على الهموم متأقلمه
واللى يحصل ليا دايما راضيه بيه ومسلمه
لما اكون فرحانه احس الدنيا حلوة كتير فى عينى واما اكون مخنوقه بحتاج اللى جنبي ويوسينى
دايما اهرب من همومى قبل هى ما تلاقينى
مين فى كل الدنيا ديا عمره مره ما اشتكي مين مجربش السعاده ولا حس بالبكا
اغلب القلوب دي حالها في الحياه مستهلكه
كل يوم بيعدي بكسب دايما منه شئ جديد المهم يضيفلي حاجه والاهم انى استفيد
فى الحياه مفيش ضمان او احتمال لشئ اكيد
في حاجات جوايا باقيه مهما عشت ما بنسهاش والحياه بالنسبه ليا لسه برضو معشتهاش
واللى حساه انى دايما لسه اجمل يوم مجاش
مين فى كل الدنيا ديا عمره مره ما اشتكي مين مجربش السعاده ولا حس بالبكا
اغلب القلوب دي حالها في الحياه مستهلكه
لتحميل الالبوم ضع ردا ليظهر المحتوي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة لمدونةالفنكوش2013